Ostukorvis pole tooteid.

Summa: 0,00 €
Minimaalne ostukorv 100€

Ostujuhend

ÜLDTINGIMUSED

Üldised müügitingimused kehtivad www.mobec.ee klientide (edaspidi Klient) ja Mobec AS (edaspidi Mobec) vahel.

Üldised müügitingimused on kooskõlas  Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktitega.

Mobec jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muutatusi näeb Mobeci veebipoes.

Esitades tellimuse Mobec’i veebipoes, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ning nõustub nendega.

HINNAKIRI

Kõik hinnad Mobec’i veebipoes sisaldavad 20% käibemaksu ning on kuvatud eurodes.

Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni.

Minimaalne tellimuse väärtus Mobec’i veebipoes on 100€

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Toodete tellimiseks lisage soovitud tooted ostukorvi (vajutades nuppu „OSTA“). Ostukorvi sisu saab vaadata vajutades päises olevale ostukäru ikoonile.

Toote ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti ostma, ostukorvis olevate toodete kogust on võimalik muuta või üldse tootest loobuda.

Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis nupule „Vormista ostˮ.

Logige sisse kasutajanime, ID-kaardi, Mobiil-ID või sotsiaalvõrgustiku kaudu, et sooritada ost. Või täitke nõutud andmeväljad kontaktandmetega. Valige sobiv tarneviis, makseviis ja kinnitage tellimus.

Seejärel suunatakse Klient panka arvet tasuma.

Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses Mobec.ee’s näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „Minu konto“ olles sisselogitud.

Tooted komplekteerime teile pärast arve tasumist, v.a. lepingulised kliendid.

MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Mobec AS arveldusarvele.

Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse peale maksetähtaja möödumist.

KOHALETOIMETAMINE

Tooted toimetatakse määratud aadressile, toodete üleandmise täpsem aeg lepitakse kulleri ja Kliendi vahel eelnevalt kokku telefoni teel. Tehes vähemalt minimum tellimuse 100€ väärtuses on transport kliendile tasuta.

Klient peab tagama tellimuses märgitud ajal ja aadressil toodete vastuvõtmise. Juhul, kui klient ei vasta telefonile ja/või ei taga toodete vastuvõtmist kulleri esmakordsel jõudmisel Kliendi asukohta või muutub muu kliendi poolse asjaolu tõttu toodete kokkulepitud ajal üleandmine võimatuks, loeb müüja, et Klient on tellimusest loobunud.

Kui tellimus sisaldab alkohoolseid jooke, toimub toodete üleandmine ajavahemikus 10.00-22.00. Väljaspool nimetatud ajavahemikku on kulleril õigus jätta tooted üle andmata. Alkoholi, alkoholivaba õlle, siidri või veini üleandmisel on kulleril õigus nõuda isikut tõendavat dokumenti. Dokumendi mitteesitamisel on kulleril õigus jätta eelpool nimetatud tooted üle andmata.

Juhul, kui tooted jäävad õigeaegselt kätte toimetamata müüjast tulenevatel asjaoludel, teavitatakse Klienti sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kätte toimetamise aja. Uues ajas kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus tellimusest loobuda ning müüja tagastab kliendile tellimuse maksumuse.

Mobec ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Mobec ei saanud mõjutada või ette näha.

Toodete kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele. Mittevastavad tooted (nt rikutud/praak tooted, mittetellitud tooted, sobimatud asendustooted jms) märgitakse arve-saatelehele, mis jääb müüjale. 

Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust. Toodete kättesaamisel kulleriga tuleb vastuvõtmisel avastatud puudustega ja mittetellitud tooted koheselt tagastada kullerile.

Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile kättesaamisest.

KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Mobec.ee kogub Kliendi isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/või tellimuse vormistamisel.

Mobec tagab Kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks. Mobec ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a kullerteenust pakkuvale ettevõtjale, mis on vajalik toodete Kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks.

Isikuandmeteks on andmed, mida Klient esitab tellimuse vormistamisel; ees-ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress ja arveldusarve number.

TOODETE TAGASTAMINE

Kliendil on õigus lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest. Täites selleks taganemise avalduse tüüpvormi.

Kliendil on õigus lepingust taganeda, kui tooted on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis.

Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas:

*avatud pakendiga tooted;

*Jahutatud ja külmutatud tooted ning kiiresti riknevad (s.t märgistusega „Kõlblik kuni …“) tooted;

Toodete tagastamisega seonduvad kulud kannab Klient

PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

Juhul, kui Mobec oma kohustusi rikub, on Kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust. 

Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Kui Mobec on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus Mobeci pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.